05 червня 2017

Натхнення з WOODchic від Валі Freedom

Всім привіт!
З вами знову, Валя Freedom.
Сьогодні я хочу показати Вам дизайнерську посилочку від WOODchic  і один з холстів, який я зробила з цих чіпбордів.
 Ось таку красу я отримала від нашого спонсора.
http://woodchic.com.ua/
 

Я люблю мікс медіа і, звісно ж, одні з улюблених інструментів - це трафарети! У мене їх дуже багато!! Але від WOODchic раніше не було. Тому я вирішила поповнити свій арсенал ще одним;) Давно хотіла трафарет з дамаським візерунком і у WOODchic саме знайшовся такий - Трафарет 637! Розмір у нього 11,5х11,5 сантиметрів. Вирізаний з достатньо щільного чорного пластику.

Такий дрібний візерунок, за рахунок товщини трафарету, текстурною пастою вийшов дуже високим, але це абсолютно не страшно! Дрібна наждачка зробить візерунок такої висоти, яка вас влаштує;)
 Мені дуже сподобалася якість чіпборда: білий картон 1,6 мм без підпалів, добре дружить з фарбами і пудрами для ембоссингу. Пудра не впитується, а значить, що вона красиво і рівномірно плавиться.
У цьому полотні ембоссинг я не використовувала (його ви побачите через пару днів), а покривала чіп акриловою фарбою і глітером.

 
 Чіпборд рамка "Орбита малая" і Чипборд Набор "Звезды" я покривала глітором від ФД, який клеїла на їх глоссі-акцент
А  Чіпборд "Наша зiрочка" я частково покрила перламутровою акриловою фарбою, а частково рожевим глітером від ФД.
 

 Ось такий вийшов холст, але це ще не все! Днями я покажу вам ще один,теж з матеріалів від WOODchic.
 
Ваша Валя Freedom

Немає коментарів:

Дописати коментар