25 березня 2016

Натхнення із Скрапочкою та Вишневим Цвітом!

Вітаю вас, любі!

Сьогодні в нашому блозі буде ще одна порція натхнення із українським виробником чіпбордів "Скрапочка" , а розказуватиму вам про свої враження і показуватиму роботи я, Вишневий Цвіт.
Почну із вінтажно-романтичного блокноту для рукодільниці, який скоро долетить до своєї нової власниці. Тут я використала чіпборд Бордюр, який зразу зробив роботу дуже витонченою!



До речі, це мій перший досвід роботи із цим виробником і я не знайшла в їх продукції ніяких недоліків))) Дизайни дуже цікаві, а сам чіпборд білесенький та тонкий, хоча разом з тим не ламкий! 




Люблю коли чіпборд настільки красивий, що його зовсім нічим не треба покривати! Так подобається цей колір!



А наступні роботи будуть дуже позитивні і веселі, адже вони для діток)
В цьому альбомчику для хлопчика Назара я використала зіркову Рамку


Тема зірок тут присутня усюди: і на тканині, і в декорі, і в середині, тому рамочка підійшла ідеально!




А в цьому розвороті в альбом для дівчинки я використала Набор "Мій зріст" укр. та Набор "Моя вага" укр. Цей альбом буде подарунком для моїх друзів і в улюбленому моєму американському стилі, тому роблю його з особливим настроєм!


Бегемотик і жирафка неймовірно милі і виглядають як об'ємні завдяки промальованим деталям. А ще дуже схожого жирафа тато колись намалював в моєму дитячому альбомі, що викликало у мене ностальгійні спогади))




Щоб набирати вагу, треба їсти полунички)))






Олівчик приклеїла на рамку і вийшло об'ємно та красиво!



А ще цей розворот вміщає багато фото, за розкладками ще ховаються такі теги із скрап-паперу для менших фотокарток!



Думаю, ви побачили і оцінили всі красоти чіпборду "Скрапочка"! Я особисто дуже задоволена і ще буду ділитись із вами новими роботами!
З любов'ю,
Ваша Люда Вишневий Цвіт

2 коментарі:

  1. Який милий, веселий альбомчик!!! Чіпбордики неймовірно гарні та зручні у роботі, я і сама використовувала у деяких своїх роботах!

    ВідповістиВидалити
  2. Все таке весняне, яскраве і позитивне...КРАСА))) і ці чіпбордики я теж полюбила))))

    ВідповістиВидалити