13 лютого 2016

Натхнення з Cherrylana designs від Martinka74

Вітаю!
 Сьогодні я хочу поділитися своїм натхненням із нашим спонсором  Cherrylana designs.

Звичайно, мої роботи будуть присвячені дню св.Валентина))) В  Cherrylana designs є величезний вибір штмпів цієї тематики!
Ітак!
 Валентинка номер один
Використала штампи   Happy Valentine's Day                     Серця                                                                                                                                                                                      
 
                                                                                         
 Валентинка номер два .Зроблена в стилі чисто і просто.

Валентинка номер три в класчних кольорах - червоне+чорне
Тут мені згодилися штампи 
  Happy Valentine's Day                     Серця                                                                                                                                                                                      
 
 



 І остання на сьогодні робота - вітальна листівочка. В ній штампи розфарбовані акварельними фарбами.








                                                                                           Набір "Теплі вітання"







 На сьогодні у мене все! Сподіваюся, що мої роботи надихнули вас на творчі подвиги!))
                                                               
<a></a>