07 серпня 2015

Майстер класс із створення фону для сторіночки

Привіт!
Сьогодні я - Наталія Міщенко хочу поділітися з вами процесом створення моєї останньої сторіночки. 

Результат ви вже бачили у  нашому завданні  "3-в-рядок" - "Сонячний день".

Для початку я покрила напівпрозорим шаром гессо увесь аркуш картону 30 на 30 см.
 І залишила його на декілька годин сохнути (так менше веде папір)
 Потім я відповідно до обраної мною композиції нанесла текстурну пасту через два різні трафарети.
 Трошки ближче результат.
 Наступним кроком було штампування та нанесення двох видів спреїв. Спреї використала хаотично та трохи змішуючи їх на папері.
 Декілька акцентів більш насиченим кольором.
 Оскільки фото в мене теплого кольору, кольорову гамму фону я теж додала тепла за допомогою спрею "Сепія"
 Приблизно сформувала композицію.
 За декорувала цей чудовий чіпборд від нашого спонсору ScrapBox та висічки
 за допомогою декількох спреїв від улюбленої Фабрики декору
 Фінальний крок - приклеюємо фото, піднявши його на пивний чи політурний картон, всі деталі декору та розставляємо акценти маленькими дотсами.
Вуаля! Моя сторіночка готова!
Усю сторіночку я приклеїла на ще один аркуш картону, щоб створити ефект рамочки (цю ідею я підгледіла у чарівноїjaneza )
А тепер багато фото детальок)))
Дякую за увагу і дуже сподіваюся, що вам було цікаво)

Використані матеріали:
- маски/трафарети: Трафарет "Шахматка"Маска "Город";

5 коментарів:

  1. Очень нежная и тонкая работа! Умничка, Надюша! Очень красиво получилось!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за высокую оценку! Только вот в имени вы ошиблись)

      Видалити
  2. Стільки цікавих маніпуляцій і чудовий результат.

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо, девочки!!! Очень рада, что МК вам приглянулся)

    ВідповістиВидалити