02 травня 2015

Завдання "3-в-рядок". Кексик-Тортик

Вітаємо вас!
Сьогодні ми з новим етапом до нашої серії завданнь "3-в-рядок"!
 
Ми вирішили трохи полегшити умови завдяння. Тепер вам необхідно зробити роботу з обов'язковим елементом (цього разу - тортик чи кексик) та ще 2 вибрати на свій смак із запропонованих!)
Тобто ви самі тепер будете формувати свої рядочки!


Дуже сподіваємося, що наше нововведеня прийде вам до смаку)

І маленька "Жменька слів" для вашого натхнення:
"ТОРТ.
У відділі кадрів великої міжнародної корпорації переполох. Він звільнився? Але як? Чому? А заява де? Нема?! Торт?! Наблизившись до столу для перемовин, усі посхиляли голови над прекрасним величезним тортом, що звабливо пахнув ягодами та ваніллю, і читали шоколадний напис: " Одного ранку я прокинувся й збагнув,  наскільки швидко збігає час, я ж витрачаю його лише на роботі. Віднині я буду поруч зі своєю коханою дружиною та дітьми й займатимуся лише тим, що мені так подобається: я випікатиму торти! Прошу звільнити мене з посади старшого фінансового менеджера. Якщо вам сподобався цей торт, ви можете замовити його на сайті www.happycakes.com. Щиро ваш К."
(Автор: Слава Світова)

Після перегляду наших робіт, рекомендуємо випити чашечку чаю чи кави з якимось смаколиком і мерщій творити!)

Неперевершені роботи наших запрошених дизайнерів:

 М'якенька привітальна листівка "Полуничне свято" про День народження влітку, коли можна спекти смачнючий торт зі свіжою полуницею і вершковим кремом і запросити друзів на гостину. Мій рядочок: штамп - тортик - шнурок.


Выбрала такие рядочки: 
штамп - кекс - шнурок
высечка - кекс - надпись
У меня кексики на картинке,  высечка - розы от Tilda, надпись-штамп "sunday" и "capcakes" на картинке.
Ольга Коба
Сделала магнит на холодильник для записок. Я выбрала: штамп - кексик/тортик - шнурок

Робота від нашого постійного запрошеного дизайнера
PolAnna
По такому смачненькому завданню в мене склалася листівочка у стилі КАС з в'язаним кексиком. Обрала рядок: шнурок-кексик-штамп.


А тепер натхнення від ДК Арт Клубу UA:

Листівка  без об'ємних елементів -саме враз для відправки поштою :-)
Рядочок: висічка-кекс-напис:


Я цього разу вирішила зробити magic box і рядочок вийшов: висічка - кексик- напис.

По этому заданию у меня сложился рядок шнурок-тортик-глитер и получилась мятно-сливочная коробочка для поздравления наличными со свадьбой.

Серед усіх учасників та ТОПу будуть розіграні ось такі призи!
 
Спонсор висилає приз своїм коштом.

Сертифікат на суму 50 грн на покупку товарів у магазині спонсора - вітчізняного виробника чіпборду "Вензелик"!

Та ще один приз-сюрприз від  Скрап-студії "З Любов'ю"




5 коментарів:

  1. А можливо дізнатися, коли будуть додані лінки?

    ВідповістиВидалити
  2. Девочки, а можно узнать почему мою работу не добавили как ПД, я старалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Робота дуже гарна, ми вже виправились і додали її, вибачте за затримку.

      Видалити