26 грудня 2013

МК - Проста коробочка для будь-чого))

Всім привіт!
Колись давно обіцяла, і от нарешті знайшла час показати як я  роблю) Насправді це не зовсім майстер-клас, того що все вже придумано до нас)) Лише такий собі варіант "як я це роблю")))
Насправді, перший раз цю коробочку я зробила для того, щоб упакувати в неї конверт для диску.
Ось вона, перша:


Для мене це виявилося дуже зручним, адже на конверті було багато об''ємних квіточок та прикрас, не хотілося їх пошкодити) Та разом з тим, це виявилось дуууже економним! Для самої коробочки вистачає або одного аркуша А3 (картон чи акварельний папір), або аркуша скрап-бумаги 30х30! А декор - це вже кожному на свій смак) Я люблю мінімальний)
А ось ця коробочка потрібна була мені,  аби зручно переслати поштою ще один весільний конверт:
\
Отже, розказую та показую:






 Одна моя подружка придумала в такі коробочки пакувати печиво та новорічні пряники - теж дуже гарно виходить!!!
Сподіваюсь, для когось все це виявиться корисним та актуальним, адже зовсім скоро свято))))
п.с. Якщо комусь незручно або незрозуміло читати українською - запрошую до себе в блог, там ви знайдете той самий МК на російський))



2 коментарі: