14 квітня 2013

Пам"ятай мене


фільм "Пам"ятай мене"  2010
режисер - Аллен Катлер
у ролях - Роберт Паттісон, Емілі де Равін, Пірс Броснан, Ліна Олін

Після "Сутінків"  усі підлітки з нетерепінням  чекали  нової появи красунчика вампіра Едварда )). І треба визнати, що фільм "Пам"ятай мене" не розчарує його прихильників. Дещо похмура спочатку історія стає трагічною наприкінці. Головний герой Тайлор, син заможних батьків, ніяк незнайде себе в цьому житті. Він - вільний відвідувач університету і працює в бібліотеці, винаймає квартиру разом зі своїм другом в одному досить не привабливому кварталі Нью-Йорка. Його дещо агресивну поведінку, напевно, можна пояснити багатьма психологічними травмами - розлучення батьків, самогубство старшого брата,нещасна маленька сестричка, яка думає, що батько її не любить.
Одного разу хлопці встрявають у бійку, і їх заарештовує полісмен, в житті котрого теж відбулася драма. Його дружина загинула від рук бандитів, залишивши йому  маленьку доньку. Офіцер поводиться геть не коректно. Згодом друзі дізнаються, що дочка офіцера вчиться разом з ними. Тайлор вирішує звабити її, але сам втягується у цю любовну історію.
"У твоєму житті з"являється людина, і половина тебе хоче прив"язати її до себе назавжди, а друга - бігти якомога далі". І, зркштою, що ти не вибереш - від долі не втечеш.
Фільм дуже класний )) я навіть пустила сльозу в кінці )))

Приємного перегляду і натхнення вам!!!

1 коментар:

  1. І я дивилась цей фільм. Щоправда "пустила сльозу" це мало сказано. Я Ревіла вкінці

    ВідповістиВидалити