12 березня 2013

Завдання № 81. скетч від Яни Смакули.


доброго усім дня!
Ми до вас з новим завданням! Це скетч для сторінки від Яни Смакули. На жаль, це останній скетч, який Яна намалювала для нас ((( Але я дуже вдячна Яні за співпрацю та натхнення. Дякую, Яно і бажаю тобі творчих успіхів  та невгамовного натхнення!!!

Отже, сам скетч:
на вигляд ніби простий, але... як виявилось скетч достатньо складний )))
 і наші роботи для вашого натхнення:

запрошений дизайнер 
Sondrina

і я теж спробувала вас надихнути ))
Natali Shpak

сторінка у мене вийшла з третьої спроби. Спочатку я зробила її з фотографіями, і вона ... не вийшла )) потім я спробувала зробити такий собі  ідейник, кілька вирізок з журналу з хорошими ідеями, які планую реалізувати найближчим часом. І ця сторінка теж не получилась ) Я вже майже здалася, і тут  мені в око натрапила моя - мрія ))) тобто візуалізація мої довготривалих цілей. Три вирізки з журналу приклеєні малярним скотчем до офісного паперу, а папір приклеєний тим же скотчем на стіні над монітором ) І  я подумала, а чому б не оформити це все в повноцінну гармонійну сторінку? Що, з того вийшло ви бачите вище )) Це 1. Купівля нового фотоапарату, цю мрію найлегше та найшвидше можна реалізувати, тому вона на першому місці. На другому придбання автомобіля. А третє це окрема дитяча кімната для наших дітей. Це наскладніше та найтриваліша мета. Щоб її виконати нам потрібно спочатку добудувати другий поверх в нашому приватному будинку. На тегу мої професійні цілі на найближчі кілька років. Зараз їх там всього одна, бо я ще не дописала ))). Звичайно, що сторінка не є ідеальною, але вона набагато краща за попередні два варіанти, які я робила по даному скетчу.

Завдання дійсне до 26 березня включно.

Натхнення вам!!!



3 коментарі:

  1. робота дизайнера Sondrina проста, тепла, затишна і щаслива. вітання цій теплій родині і багато здоров"ячка карапузу !!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Так похмуро сьогодні, що не знаю, як свою роботу сфотографувати.
    Сподіваюсь я завтра встигну

    ВідповістиВидалити
  3. Завдання продовжено до 12 квітня!!!

    ВідповістиВидалити