11 лютого 2012

Інтерв'ю з дизайнером - Gestija Відповіді на запитання.

Привіт всім!
Вибачаюсь що публікую відповіді із запізненням,  але в мене були деякі проблеми з компом. Дуже дякую за ваші питання і відповідаю з великим задоволенням :)
Питання від  Іванк@
-Скажи де ти береш скільки часу,вести свій блог,бути дизайнером,та щей бути автором блогу "Свободное творчестово"?
Ох, це питання мене і саму дуже турбує :)) Сказати по правді, сама не розумію як я встигаю все це,  а саме цікаве що в мене синочку 1 рік і дуже багато часу присвячую йому. Але мій час - це ніч :) Коли синочок лягає спати, я сідаю за працю. А після 12 ночі сідаю за комп і виконую роботу в блогах :) Добре що ночі зараз довгі :)))
- Звідки ти черпаєш натхнення?
Моє натхнення - це гарний настрій. Дуже важливо коли ти не втомлений і переповнюєшся щастям, працювати в такому стані легко і приємно. Дуже надихає природа. Таке гарне поєднання кольорів як в природі, ви не знайдете ні де. Ну і звісно же це мій коханий синочок. Більш всіх сторінок я роблю для нього :)
- Як до твого хоббі ставиться сім"я?
Чоловік мене підтримує на всі 100%. Раніше більше часу приділяв моєму захопленню, постійно приймав участь у виборі якихось матеріалів. Зараз менше - дає гроші і куди я їх витрачаю не цікавиться :) Але він перший мій критик :) Мама моя відноситься стримано, каже що маюсь дурницею, але напором не бере і це вже втішає :)

Питання від Canadiya
Які види рукоділля хотілося б ще освоїти?
Ну я за освітою швачка-закрійник, так що шити я вмію, також вмій в"язати спицями, вишиваю хрестиком. Але дуже хочу навчитися в"язати гачком, поки що це для мене китайська грамота :)))
Що у скрапі є найважливішим для вас?
Найголовніше для мене це самовираження. В скрапі я відтворюю свій внутрішній світ. Для мене дуже важливо те, що я маю можливість відтворювати свій настрій, свої переживання, свої почуття.

Дівчата, я дуже дякую за ваші питання. Було приємно відповідати :)
Всім бажаю натхнення і гарного настрою!

3 коментарі: